Saturday, December 12, 2009

.a day at mesra mall.




Salam;

so as planned before,we went to mesra mall that thrusday afternoon.
first place we went first was at the food court haha,cause we haven't eat before went there XD
kitaorang just stick to a place,so senang sikit. lepas makan,tinjau bowling tapi tutup..
then kiteorang just jalan2 kat mall tu,tak beli apa pun. Just cookies and present for cken.
nak dijadikan cerita,masa nak balik kereta aku takleh start. dah mula gabra.
aku call papa,sebab kalau nak suruh dia datang kat mall tu pun dekat. tapi masa tgh cakap,
aku try start sekali lagi baru lah enjin hidup. aku rasa maybe cause enjin tu panas kot?
ntah la tapi nasib baik dah hidup kalau tak... hehe..
minyak dah tinggal satu bar je so papa suruh pergi kat tempat kerja dia ambil duit.
ingat nak gi mcd jap tapi risau minyak dah nak habis so pergi la kat papa dulu kat petronas kertih.
masa aku dah nak pergi isi minyak,lampu minyak dah menyala. kitaorang dah nervous,
taku tak sempat sampai. terpaksa lah pergi ke jalan balik paka dulu sbb that's the nearest station available i think... nasib baik sempat sampai phewwww;
then barulah kitaorang ke mcd. just drive through je sebab emy cakap nak makan kat pantai temasik....
overall,it was a nice and enjoying day for us :)




2 comments:

  1. adoiyaiii...makan mcd, ado doit, nak isi petrol x do doit plak... len kali tong2 la duit isi petrol..huhu

    ReplyDelete