Sunday, November 22, 2009

hujan.....banjir?

Salam,

Hmmm,tak tahu lah kenapa tapi wireless kat hostel tak dapat connect langsung :/
Kalau kat library bukan main laju haha. This is the second day I'm at library. Nak buat assignment mr. baghawi and ms. sundari. Nampak gaya mcm tak dapat siapkan sampai esok je.....
dah la kena hantar esok,dua-dua assignments pulak tu T.T

Papa call aku semalam. Dia kata,rumah dah naik air. Habis bilik and ruang tamu sekali.
Senang cakap,the whole house dah naik air :/
Masa tu diaorang tgh dinner kat luar (amboi2) aku cakap 3g la nanti nak tgk cmne.
Lepas hang aku lupa pulak yang bill aku pun dah nak sampai maximum dah so aku sms papa suruh dia yang 3g aku hehe. 3O minutes later papa 3g. WOW,mmg betul rumah kitaorang dah dilimpahi ngan air 0__________O
Aku suruh ateh snapkan gambar sikit tapi dia cakap yang internet tak leh connect sebab takut kena air.....
Anyways,sebelum ni dia ada snapkan gambar banjir kat luar (sebelum air mask sampai dalam rumah) kat http://justwidydib.blogspot.com/2009/11/banjir-oh-banjir.html
Sekarang aku terpikir balik sama ada nak balik rumah tak raya haji ni. Bukan apa,dah la exam dah nak dekat pastu rumah pulak jadik mcm tu. Tapi aku rindu nak main air banjir lol.
Tak lah sebelum ni rumah kitaorang pun mmg selalu banjir. Apa lagi,main banjir lah haha.
Tapi takkan tak nak balik kot? Aku dah lama tak balik since raya hari tu. Rindu U_____U
and especially something is waiting for me at home! ahh baby,mommy is comingggg to you XDD


Nak tahu apa bendanya tuh? Baca entry nih http://justwidydib.blogspot.com/2009/11/aset-aku-kah-ini.html XDDDDD
Angah cakap dia nak balik khamis tgh hari so hari rabu tu aku dah kena balik. BUT,I'm still
UNDECIDED T__________________T

No comments:

Post a Comment