Tuesday, November 17, 2009

November 17.....

Salam.....

First of all,aku tak tahu nak guna tajuk apa so just guna tarik hari ini sebagai
tajuk post ni.

Alhamdulillah aku dah dapat balik laptop aku. Hari sabtu lepas aku naik ktm dr sungai buloh ke
shah alam and kat sana angah,abg nas and nadhil sekali :)
Kami terus ke plaza sentral shah alam and ambil laptop. Oh ya,sebelum tu kami ke
bank islam untuk keluarkan duit. huhu,kali ni habis rm850 untuk baiki laptop ku T.T

Tak sabar rasanya nak balik rumah untuk raya haji ni. Walaupun final exam dah makin dekat
tapi it doesn't mean I cannot enjoy the celebration :D
hehe and especially when something is waiting for me at home! weeeeee ^___^

Final wedding presentation for Mdm Aisyah sudah selesai. Lega yang teramat sangat.
Memang betullah cakap mdm yang presentation ni akan buat kita gila haha...
taklah sampai jadi gila but it was really exhausting and mcm-mcm yang dah berlaku..
aku tak nak elaborate or cerita panjang but overall aku sangat lah gembira dengan komen yang diberi oleh mdm :)

Ahhh,aku kena prepare untuk ke kelas grammar pulak ni. Insyallah,kalau ada masa akan ku
update lagi blog ni and letak stuff sikit kat sini. Nampak dull sangat kan?

Oklah,cukup setakat ni. Salam.

No comments:

Post a Comment