Sunday, March 21, 2010

back in unisel..

Me and acik,my sister went to along's house at Lanchang to spend our weekend.. Instead of spend weekend at angah's house at S.Alam as usual,we decided to go there.. It was really fun,especially being with my nieces and nephew,and eat delicious foods non-stop hahahah...


Next week,I'm going to spend my weekend on unisel.. yup,not going anywhere since I've got lottssss of assignments to dooo T_____________T
Except kalau dah start buat yang ms.tina puna assignments,boleh jugak keluar pergi mall berdekatan to buy the stuff for the scrapbook....


Ms. Tina punya assignments belum start pun lagii. Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa >____<
Esok ada presentation for hj.baghawi. Mintak2 la tak payah present untuk kali kedua..
chapter nih kena cover banyak lah... u___u
and I want to say that,I'm really really reallyyy sorrryyy to Yun,Effa and Zati..
I know you guys are working really hard to prepare for the presentation..
I promise that I will pay for the stuff that you guys bhought..
but I hope you guys didn't buy much though. hahahahaaah xp


Yayyy,mama's coming to kl the week after next weekkkk :)
time tu boleh la balik... kitaorang pun nak pergi tgk anak adik jugak hehe~


Oh ya,adesss duit belanja sudah refill but darn I must learn on how to berjimat la... cannot like this always,kesian kat mak bapak aku Y_____Y
Nak sorokkan kat mana ntah duit nih,tak boleh jadi.. kalau ada depan mata,sekejap jer boleh hbiss... tak begitu kawan2? hahaha...


speaking of the duit,I ordered a skin laptop from someone. katanya rm30..
tapi tak taw la kalau ada charge sampingan...


Bestt nya bila wireless kat hostel laju... 2 hari tak online mcm dah bertahun tak online bagi ku..
LOL.. betul... tadi check,firstly of coz la facebook. ada 100+ updatess.. e-mail pulak,ada 100+


I missss my nieces and nephew already la... wondering what are they doing right now..
Adif and yaya probably playing with the toys and Anissa is still sleeping! hehe...


Laparnya... perut pun sudah mula berbunyi... tapi kena solat maghrib dulu sebelum makan,
or else jadi malas la nak solat nanti... besa la,bila dah kenyang..

No comments:

Post a Comment