Saturday, February 27, 2010

*listening to snsd's oh! while writing entry*

eeeek,terasa cam nak update blog ler pulak,...
umm,currently at shah alam,biasala hujung minggu... especially when jumaat cuti.
aku balik rumah angah ngan bas + ktm minggu ni.. haha,lepas sekian lama..
awal jugak la aku sampai,suprising!

aku pun sebenarnya tak taw nak tulis apa... pukul 2.30 pagi masih lagi dok online~! xp
semalam pergi giant beli 2 pasang baju. harga murah,borong jer la lagi pun angah yang belanja nyahahahah,oopss aku pun ada sshare rm5 taw ok ;)

esok (hari ni) cakap nak ajak kitaorang (me,acik and of coz la with angah + nadhil) pergi picnic..
ntah kat mana but anyways,I'm looking forward for it :)
yeazzz,nak buat bread pudding lagi 8D

laptop... arghhh malu sudah aku asyik ke kedai laptop tu jer... maybe even diaorang pun menyesal jual laptop kat aku,medatangkan kerugian jer xo...
oh laptop ku,jangan la di kau rosak lagi ok?

yessss,mama nak datang bawak saga balik minggu depan!! nak bawak adif + yaya sekaliiiii..
and nak bawak dieorang pergi i-city wahhhhhh,can't wait till nexttt weeeeekkkkk 8D 8D 8D

esok,acik ajak pergi tgk wayang. wahh,kiranya nak buat marathon ni.. but sadly tak banyak cerita best kat wayang sekarang :(


  • saya nak tgk the lord of the ring again; pada sesiapa yang ada cerita ini kindly share with me would you? *buat muka cute* nyahahaha
  • saya nak simssssssssssssssssssssssssss 2,3 or pape la yang baru wahhhhhhh best kott tgk dalam youtubeee :)
  • saya nak ceritaaaa. especially paranormal activity. omg sure teringat2 nih but I still wanted to watchhh...


ummm,mengantuk suda.. time to sleeepp.. nite all's :)

No comments:

Post a Comment