Sunday, February 14, 2010

sedang berseronok dirumah...

Salam;


hohoho,musti semua budak u sekarang ni tgh seronok bercuti termasuklah aku! :D
haha... aku tiba di dungun hari jumaat lepas. Tak tidur kat rumah along pun coz mama nak balik awal... sampai rumah along jer aku terus pergi tgk anak sedara baru,nama dia annisa'...
kecil jer dia but soooooo comeiiii la :D
dah lama aku tak dukung baby nih,dia still tido masa tu but aku terus jer mintk izin kat along terus gendong dia hehe... eeeeeeeeeeeeeeeeei,geram tol aku tgk muka dia :D


(ngan kak long & abg ngah)



so kitaorang just singgah sekejap jer. mama bawak yaya and adif balik rumah dungun.
tapi si yaya ni pulak nak balik rumah dia so mama bawak la dia balik ke lanchang time mama and papa nak ke pahang untuk majlis perkahwinan saudara dekat.. tapi adif stay kat rumah,dia tak mao balik hahahaha... bdak kecik tu asyik nak berjalan-jalan jer cerita dia.. ada ke patut,mak teh dia tgh pakai kan pampers,dengar jer nek dia cakap bye-bye terus dia gelisah nak turun dr katil, sebab nak ikut haha budak kecik yang comeii ni :D

anyways,wahhh aku drive dr kl sampai la ke tol jabor. takut beb,jalan cm naek roller coster D:
tapi alhamdulillah selamat jugak kami tiba ke destinasi yang di tuju..
sampai je rumah terus aku masuk bilik. mak oi,terkezut aku cadar katil dah berubah dari biru ke purple hahah




ni musti keje ateh nih,but bukannya aku nak marah p0n hehe..

rabu ni aku plan nak keluar 'berdating' ngan kawan-kawan.. tapi budak poli selasa ni dah ada kelass,budak matriz rabu dah nak balik,budak stpm rabu dah start kelas. hurmmm... yang ada tinggal,budak2 u jer la.. so aku decided nak pergi hari selasa,walaupun kwn2 yang beljr kat poli takleh ikut,sorry :)
bukannya senang nak keluar ngan kawan-kawan sekarang ni..



aku kalau duk rumah tak normal la kalau tak mendonlod... haha yes yes,that's me D;
aku tengah download you're beautiful sekarang nih, 16 episodes beb..
download dari megaupload ni leceh sket so aku pun guna files dari mediafire,jdownloader and torrent jugak..


banyak lah jugak aku dah donlod but still... ehem,dalam hati ni mula la nak donlod banyak-banyak cerita XD
meantime,aku pun nak download nang nak sekali.. dah lama tak tgk cerita seram nih..


tu je la kot update untuk hr ni?

buhbyee.. :)

No comments:

Post a Comment