Wednesday, February 10, 2010

nak balik rumah daaaaaaaaaaaaaa...

Salam;

wahh,dah lama tak update blog ney... bukan apa,wireless lembap.. sekali sekala jer cepat then terus tak dapat connect duhh~! nak jugak try upload pics but cannot go la.. bengang btol,aku rasa buang masa... (nyanyi lagu akim)

Esok hari last aku di unisel! wakakaka,akhirnya dapat jugak balik rumahhhhhh U___U
but before that,singgah rumah along dulu,nak tgk anissa!! my newly born niece :)

anyways,dua minggu lepas aku balik ke rumah angah. yes,dua minggu berturut2.
Last week kitaorang pergi ke I-city,shah alam. Tempat tu cantikkk sangatt. Rsa-rasanya
lagi banyak la lampu2 dan binatang2 yang ada.. haha,,, anda tak faham apa maksud saya?
I took a lot of pics so since the connection is quite good, let me show some~






(ni anak sedara aku,naufal. ska la tgk bear sampai tak nak lepas tangan)






cantik kan kan? hehe,kalau ada masa pergi la sana jalan-jalan. mesti seronok :)
ada banyak lagi,tapi malas la pulak nak upload bebanyak nih.. tgk je la akat facebook aku yerp :)


dah nama pun online,aku apa lagi mendonlod jer la... tapi limited jer,just donlod some songs jer..




aku datang lib pun bukan semata mata nak online.. nak temankan my sis,, aku kan adik.... XDD
tapi bila duk lama kat bosan la pulak...



BOSAN + MENGANTUK = MAKA TERJADILAH INI...





;the end;

No comments:

Post a Comment