Friday, April 30, 2010

balik rumah...

Salam;


Seperti title di atas,yes aku sekarang berada di rumah. Yaayyy heeee :D
Sebenarnya aku balik 2 hari lepas dah.. dengan bas coz acik tak balik sekali so aku pun ambil jalan mudah,balik dengan bas. Nanti nak balik sana pun dengan bas,tiket tak beli lagi. Huhu... maybe pergi beli hari nie,coz aku nak tempat yang selesa sikit.. tak lah mcm hari tu,dapat tempat paling last. Sempit pulak tu... adoyaiii... itu la 'faedah' nya kalau beli tiket last-last minit...

Tapi alhamdulillah,sampai jugak aku kat rumah.. bertolak dr shah alam pukul 10 sampai dungun pukul 4.30 pagi.. nasib baik aku terjaga kat kemaman. Terus tak tido dah. Takut terlepas.. aku cakap kat driver bus tu nak berhenti kat depan hospital dungun.

Time nak berseronok ke sekarang ni? haha,no wayyyy man. Time to studyy noww ><
Aku ada bawk balik notes sikit. Boleh lah kalau nak buat revision sikit kat rumah...

Malam kelmarin,untuk sambut birthday mama kami decided nak makan kat luar. Aku pilih nak makan kat mama chop papa grill.. huhu,dah lama tak makan beef steak... western food kat situ is daaaa besttt :)
Dah banyak menu baru kat sana so aku pun apa lagi,pilih la yang mana baru and paling mahal. kekekek... bukan selalu kan so.. XDD
Last2,aku pilih satu menu ni yang ada beef,chicken ngan lamb sekali. hahaha,tamak haloba betol.. well,dah aku mmg craving nak makan semua tu.. soo mcm mana? huuuu ^^
Aku ada amik gmbr tapi belum transfer lah... I'll upload that pic after this..
Minuman,aku ordered teh tarik jer.. coz tak nak lah minum air sejuk yang berair batu nie..
nama pun sakit tekak... kena lah berkorban sikit kan ^^"
Aku punya sampai last. Ha amik ko. Papa ngan ateh dah nak habis mkan,aku punya baru sampai. hahah... aku pun apa lagi,makan dengan berselera sekali.. walaupun tengah selsema ngan batuk2,tapi layan jerr... yang peliknya,tak pulak aku rasa kenyang sampai nak termuntah..
entahlah.. mungkin penangan selsema kot.. dah tak boleh rasa kick makann tu huu...

Hari ni aku nak balik losong dengan mama... bosan lah duduk kat rumah jer.. dah mama ajak pergi stay kat hotel,aku apa lagi.. hehe.. mama ada dinner kat situ so dapat chance tido kat hotel sana.. dia ajak aku,so aku pun apa lagi. ON jer la :D

No comments:

Post a Comment