Friday, April 2, 2010

terkejut.. kecewa.. sedih.. rindu...

itu lah reaksi aku bila aku sedar yang enset s.e aku rosak... screen dia pecah,kat dalam...
tak tahu apa penyebabnya.. sedar-sedar jer keluar dari henset screen dah gelap and ada kesan rekahan,pecah kat skrin.. mmg masalah selalu jer datang kat aku.. jangan haraplah kalau nak baiki,
baik beli henset baru jer. harga mesti mahal.... hari tu dah rosak,pasal wayar kat dalam.. berhabis rm100 lebih.. then screen laptop... berhabis rm800 lebih.. ya allah,apa nak jadi dengan aku..
salah aku ker? ntah la,aku redha... dulu,aku hilang henset kat masjid,ya kat masjid... dan henset jenis yang sama.. sebab aku mmg sukakan henset tu,aku beli yang baru dan jenis yang sama. cuma warna je yang lain.. nasib baik ada henset lain,n77.. tu pun charger rosak,aku kena offkan dulu sebab battery low, before beli charger baru.. henset s.e tu... ahh ntahla... aku sayang sangat kat henset tu.. tiap masa mesti ada dengan aku.. tak kira pagi,petang,siang,malam... tak pernah lepas dari pandangan aku.. henset ni aku beli dengan duit aku sendiri... tu yang aku sayang sangat..
nak sangat pergi baiki,tapi aku x nak susahkan papa lagi. dah la duit belanja kat u dah ditanggung.. double pulak tu,for my sister too... biarlah aku simpan henset ni jadi kenangan jer..

No comments:

Post a Comment